Reklamacje i zwroty
Spis treści
REKLAMACJE I ZWROTY
Zwrot - Uprawnienie do odstąpienia umowy
- Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów, Klient będący konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawierający umowę na odległość ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn i zwrócić kupiony towar w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. .
- Zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy następuje poprzez pisemne oświadczenie, które musi nastąpić do 14 dni od otrzymania przesyłki przy czym, do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Właściciel Sklepu zachęca do korzystania z przygotowanego formularza odstąpienia od umowy dostępnego pod adresem internetowym: https://highupper.pl/Odstapienie-od-umowy-cterms-pol-21.html. Klientowi przysługuje możliwość odstąpienia od umowy w innej formie niż formularz, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Zachowanie formy formularza jest jednak wskazane i ułatwi proces odstąpienia od umowy.
- Zwrotowi podlega Towar lub Towary będące w nienaruszonym stanie. Konsument ma możliwość korzystania z rzeczy jedynie w zakresie koniecznym do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.
Zwracany Towar lub Towary należy odesłać na adres:
F2H Sp. z o.o., ul.Wandy Rutkiewicz 9, 02-956 Warszawa
Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt Sklepu - Płatność tytułem zwrotu zostanie przesłana w terminie 14 dni kalendarzowych na konto bankowe podane w formularzu zwrotu. W przypadku braku podania rachunku bankowego, płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Klienta, z którego nastąpiła płatność ceny, a w przypadku braku takiego rachunku – przekazem pocztowym, chyba że Właściciel Sklepu ustali z Klientem inny sposób zwrotu.
- Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta.
- W przypadku jeżeli zwrócony Towar z winy Klienta będzie niekompletny, uszkodzony lub będzie nosił ślady eksploatacji, Klient zobowiązany będzie do naprawienia wynikającej stąd szkody.
Reklamacje dotyczące Towarów
- W chwili odbioru Towaru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne widoczne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi oraz skontaktować się z Działem Reklamacji Właściciela Sklepu pod nr tel. +48 500 788 100 lub drogą elektroniczną na adres sklep@highupper.pl. W przypadku, gdy kurier odmówi podpisania protokołu, nie należy przyjmować, ani kwitować przesyłki i niezwłocznie skontaktować się z Właścicielem Sklepu zgodnie z podanymi wyżej danymi teleadresowymi.
- Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta wynikających z Ustawy o sprzedaży konsumenckiej lub z niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@highupper.pl Klient w zgłoszeniu reklamacyjnym powinien podać przyczynę reklamacji. Formularz reklamacji do pobrania tutaj, klient musi dołączyć go wraz z paragonem do paczki.
- Właściciel Sklepu zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych.
- Właściciel Sklepu nie jest producentem Towarów, w związku z czym to producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej (jeżeli producent załączył taką kartę).
- Informujemy, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Jednocześnie przypominamy, że nasz adres e-mail do kontaktu z Klientami to: sklep@highupper.pl.